Programma

Op de website kan je altijd je eerst volgende wedstrijd vinden als u bij uw team op voorbeschouwing drukt. Als voorbeeld heb ik de volgende afbeelding.

Alle gegevens worden automatisch ingevuld. Maar ook aangevuld. Het wedstrijdsecretariaat zorgt voor veldindeling, kleedkamer-indeling en scheidsrechter.

Als Trainer/Teammanager kan je invullen hoe laat men Aanwezig moet zijn. Als Trainer/Teammanager kunt u bij de Afdeling Communicatie een inlog opvragen voor de CMS van onze website.

Als je bent ingelogd kan je in het CMS het volgende vinden.

Door te zoeken op de datum van uw wedstrijd kunt u de verzameltijd instellen. Nb. U kunt dit al voor heel veel wedstrijden vooruit doen. Als er een wedstrijdwijziging plaatsvindt dan wijzigt de verzameltijd automatisch mee.