BREAKING : ANDRIES VAN MOURIK EN JOHN VAN DER LINDEN LANGER BIJ BZS 1, MARCO DE JONGE BIJ BZS 2

18 februari 2024 9:45

BZS is verheugd dat we overeenstemming hebben bereikt met Andries en John voor het nieuwe seizoen 2024/2025 voor het eerste elftal. Het afgelopen half jaar heeft de samenwerking goed gefunctioneerd tussen BZS en de trainers en we zijn allen overtuigd van de groeipotentie van zowel de club als de selectie.

De visies van BZS en de trainers sluiten goed op elkaar aan waardoor voor een verdere  samenwerking is gekozen. Andries en John zijn een belangrijke schakel in het technische beleidsplan van BZS. Gezamenlijk gaan we aan de slag om de groeipotentie die er is te verwezenlijken.

Tegelijkertijd is er overeenstemming bereikt met Marco de Jonge die ook in het nieuwe seizoen BZS 2 onder zijn hoede zal nemen.

We wensen Andries, John en Marco veel succes en een prettige samenwerking met iedereen van de club.

Het Bestuur