Geen toegang Sportpark BZS tijdens gebruikerstijden door BSO de Vrijbuiter

22 maart 2024 8:30

Voor de voetbalclubs uit de gemeente Buren geldt een vitaliteits overeenkomst met de gemeente. Wanneer BZS hoog genoeg scoort op het gebied van vitaliteit, krijgt het een korting op de huur van de velden. Een onderdeel van deze vitaliteit is het delen van de accommodatie.

In dat kader verhuurt BZS haar accommodatie sinds enkele jaren op maandag-, dinsdag-, en donderdagmiddag tot 18.00 uur aan de buitenschoolse opvang.
Het mes snijdt hiermee aan meerdere kanten:
- Veel kinderen komen al op jonge leeftijd in aanraking met BZS en worden mogelijk later lid.
- De verhuur betekent extra inkomsten voor de club
- We scoren goed op dit vitaliteits acspect en krijgen daarmee korting op de huur van de velden.

Dit alles bij elkaar zorgt er vervolgens weer voor dat we de contributie laag kunnen houden en niet elk jaar moeten verhogen.

Tijdens de gebruikerstijden van de BSO op maandag-, dinsdag,-, en donderdagmiddag is het niet toegestaan gebruik te maken van de accommodatie, anders dan door de BSO.

We vragen daar iedereen rekening mee te houden. Mocht je het een keer vergeten zijn en vriendelijk verzocht worden om het sportpark te verlaten, reageer dan respectvol tegen de BSO medewerker(s) en ga rustig weg. Dat betekent overigens ook dat je, wellicht op een ander moment, geen containers gaat bekladden !