jubileum_bzs_v1.png

Selectie Sleeuwijk blijft intact

Gisteren om 22:10  SLEEUWIJK • De selectie van zaterdagtweedeklasser Sleeuwijk blijft volgend seizoen nagenoeg intact.meer »

Programma nacompetitie 2023-2024 om promotie en degradatie (zaterdagvoetbal, regioclubs)

Gisteren om 22:05  REGIO • We gaan in het amateurvoetbal op dinsdag 28 mei aan de nacompetitie beginnen: de strijd om promotie, lijfsbehoud en degradatie.meer »

ZVG/Cagemax sluit af met zege op HBSS; vrouwen vanavond in kwartfinale om landstitel

Gisteren om 19:45  GORINCHEM • ZVG/Cagemax, kampioen in de eerste divisie B van het zaalvoetbal, besloot het seizoen met een 7-4 overwinning op HBSS.meer »

WNC en Almkerk strijden om tweede plaats, Heukelum op bezoek bij Altena

Gisteren om 16:59  VIJFHEERENLANDEN / WEST- BETUWE • Doordat de ploegen uit 4E en 4H dit weekend nog niet in actie komen is het lijstje met wedstrijden voor de ploegen uit Vijfheerenlanden en West-Betuwe deze week sterk ingekort. Een overzicht van de ploegen die wél in actie komen.meer »

Middenvelder Luc van Dongen (SCO Oosterhout) derde nieuweling bij Be Ready

Gisteren om 14:55  HANK • De selectie van Be Ready krijgt voor het volgend seizoen steeds meer vorm. Luc van Dongen (25) is de derde speler die aan de selectie van trainer Angelo Ernst wordt toegevoegd.meer »