Steun BZS 1 bij de spannende ontknoping van de competitie

1 april 2024 14:00

Met nog 5 wedstrijden te gaan doet BZS 1 nog volledig mee om het kampioenschap. Met de wedstrijden tegen de concurrenten MEC'07 en Hedel op komst nadert de ontknoping.

Alle drie de teams zijn nog kansrijk. Hedel voert nog wel de ranglijst aan maar BZS start de onderlinge duels met de minste verliespunten, op 3 punten gevolgd door MEC'07.
Het gaat te ver om alle mogelijke scenario's uit te leggen, kom vooral kijken en steun BZS. Op 7 april speelt BZS om 14.00 uur bij MEC'07 en op 14 april thuis tegen Hedel om 14.30 uur.

We zien iedereen graag eerst komende zondag bij

images_8.jpg