Contributie

[email protected] of [email protected]

Penningmeester:

Luc Frantzen

Contributie, richtlijnen voor aanmelding en opzegging bij vv B.Z.S.

Contributie v.v. B.Z.S.

Bij deze delen wij u mede dat het bestuur van de v.v. B.Z.S. tijdens de laatste ledenvergadering d.d. december j.l. (en waarvoor de leden toestemming hebben gegeven) heeft besloten de contributie met twee euro per maand te verhogen.

Zoals u ongetwijfeld weet, gaat de vereniging investeren in de tweede kunstgrasveld om de kwailteit en de trainings- en speelcapaciteit van de velden te vergroten Dit betekent dat de vereniging een investering moet doen van 250.000 euro. Hiermee is de accommodatie klaar voor de toekomst

Hoe kunnen we de afschrijving op de investering bekostigen. Enerzijds door vermindering van onderhoudskosten als ook de inkomsten te verhogen d.m.v. bijvoorbeeld het organiseren van nieuwe activiteiten. Anderzijds zal de verhoging van de contributie daar aan bijdragen

Daarom is besloten om voor het eerst in drie jaar de contributie met Euro 2,- per maand te verhogen. Met ingang van 1 januari 2019 zal de contributie als volgt zijn:

per half jaar         per jaar

Mini pupillen                  35,00         70,00

Pupillen                           69,00         138,00

Junioren                           75,00         150,00

Senioren spelend           93,00         186,00

Steunende leden            57,00         114,00

KNVB leden                      63,00        126,00

Wij vragen uw begrip voor deze aanpassing en verwachten dat verdere verhogingen in de nabije toekomst niet nodig zullen zijn. Het streven van het bestuur is en blijft om de contributie en de prijzen in de kantine zo laag mogelijk te houden. Daarvoor is wel (zoals nu het geval is) de inzet van veel vrijwiligers noodzakelijk.

Het bestuur van v.v. B.Z.S.

Nieuwe leden:

1. Vul het inschrijfformulier inclusief de machtiging in. Extra kosten voor niet automatisch afschrijven bedraagt € 2.50.

2. Hierboven staan de bedragen voor de contributie die gelden vanaf 01-01-2019. De contributie kan gewijzigd worden door verandering van leeftijdscategorie of eventuele wijziging c.q. verhoging van de contributie tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering.

3. Om de automatische afschrijving van de verschuldigde contributie en het bijbehorende lidmaatschap (per jaar half jaar) te stoppen of te veranderen (bijvoorbeeld steunend lid in plaats van spelend lid), dient u een schriftelijk verzoek in te dienen vóór 1 juli, respektievelijk vóór 1 januari van enig jaar, bij Koen van Zanten.

Nieuwe leden ontvangen van BZS een wedstrijdtenue, behalve de mini's, en daarvoor dient een bruikleenovereenkomst getekend te worden. Bij opzeggen van het lidmaatschap moeten ze het wedstrijdshirt inleveren bij Marion de Ronde-de Hoog.

Om uitvoeringstechnische reden is een mondelinge melding, bij leider of trainer, daartoe NIET voldoende. Het formulier welke te vinden is bij http://www.vv-bzs.nl/536/afmelden-lidmaatschap/ dient ingevuld te worden.

Het inschrijfgeld bedraagt € 5,00 en wordt éénmalig met de contributie afgeschreven!

Het inschrijfformulier vind u onderaan de website of hier

Rekeningnummer BZS: NL31RABO0307905918