HSS

Één partner voor het ontwerp en de inrichting van uw hele accomedatie.

Holland Sport Systems is een bedrijf dat zich sinds 2000 richt op de inrichting van materiaal- en kleedruimten van bedrijven, sportverenigingen en sporthallen. Materiaallockers, vakkenkasten, kasten, kleedkamer-banken, garderobes, buitenbanken, tribunestoelen, materiaalkarren, scoreborden, buitenasbakken, e.d. behoren tot ons assortiment.

Specialiteit is de gaaslocker in uitvoering als golflocker, ballenlocker en tassenlocker. Ruim 300 verenigingen hebben ondertussen gekozen voor onze lockers. Golfuitrustingen, hockeyuitrustingen, trainingsballen en wat nog meer, ligt veilig achter slot en grendel.

Robuuste, veilige en gestandaardiseerde opbergsystemen voor kleding, kostbare sportuitrustingen en trainingsmaterialen, zorgen voor een professionele uitstraling naar medewerkers, bezoekers, leden én sponsors.

Holland Sport Systems: ook voor advies ten aanzien van inrichting en benutting van de kleed- en opslagruimte.

In deze webshop tonen wij u ons assortiment. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Mail ons.

Holland Sport Systems - Sportaccomodatie inrichting