Statistiek

In het CMS zit een speler volg systeem. Waar bij ik eerst de training zal behandelen.

Volgens afbeelding kan je elke training invoeren. Tevens kan er een absentielijst worden gemaakt.

Na een verloop van tijd zullen de statistieken er uit kunnen zien zoals afbeelding. Deze data kan elke trainer in zijn voordeel gebruiken.

Bij wedstrijden is het leuk om het volgende bij te houden in het CMS.

Deze opstelling kan openbaar worden gemaakt en komt dan ook in de voorbeschouwing te staan. Ook kan er voor worden gekozen dat alleen teamleden ze zien. Op de website kan iedereen zich registreren. Elk team heeft een eigen code. De registratie kan gekoppeld worden aan de teamcode. Als men dan inlogt op de website dan kunnen alleen de teamleden de opstelling zien. Als u gebruik wilt maken van deze tool neem dan contact op met Technische Zaken (Algemeen) om een keuze te maken voor openbaar of alleen teamleden. Technische Zaken heeft dan ook de teamcode voor u.

Na afloop van een wedstrijd kunt ook alle details invoeren.

Zoek uw wedstrijd op om details in te voeren. Denk er bij aan dat alles wordt opgeslagen en de statistieken ook weer gebruikt worden.

Alle details die ingevoerd kunnen worden wijzen voor zich.

Ook kunt u hier uw wedstrijdverslag invoeren. Een nieuwsbericht op de homepage van de website kan dan weer gekoppeld worden aan dit wedstrijdverslag.

Dit is de reden dat bij teams er een topscorerslijst wordt bij gehouden. Dit gaat helemaal automatisch.

Als u ook de wissels goed bij houdt dan kan een volledige statistiek er zo uitzien.