Afgelastingen

Eigenlijk zijn er 3 verschillende besluitvormen waarom een wedstrijd wordt afgelast.

De meest voorkomende is de volgende. De consul van de club besluit dat het desbetreffende veld waarop gevoetbald moet worden niet geschikt is. In de meeste gevallen is er een keuring van het veld pas op de ochtend van de wedstrijd.

De volgende reden die ook een aantal keer per jaar voorkomt is een algehele afgelasting vanuit de KNVB.

Dit is goed te volgen via teletekst pagina 603.

Wij voetballen met vv BZS in Zuid I. Ga er altijd vanuit dat je in Categorie B voetbalt. Iedereen die in Categorie A voetbalt weet ook wel dat hij dat doet.

Dit gebeurt meestal op de avond voor de wedstrijd.

Als laatste wat niet vaak voorkomt is dat de scheidsrechter besluit op het laatste moment of tijdens dat de wedstrijd niet meer door of verder gaat. Denk daarbij als voorbeeld aan onweer.

Als trainer kunt u ook een training afgelasten.

In het CMS kun je volgens afbeelding het volgende vinden. Selecteer de juiste datum en alle trainingen van die datum staan er dan onder. Door de desbetreffende training te selecteren en daarna op opslaan te drukken is de training afgelast. Nb. Automatisch gaat er een Facebook -en een Twitter-bericht uit namens vv BZS.
Uitsturen notificaties
Voetbal >> Afgelastingen >> Notificaties >> Uitsturen
Vink het type notificatie aan en klik op “Volgende”. Klik op “bekijk”. Je krijgt nu een overzicht van de afgelastingen waarvoor er aanmeldingen zijn of je krijgt de melding dat niemand geabonneerd is op de teams en er dus geen notificatie uitgestuurd kunnen worden. Vink in het overzicht de afgelasting of algemeen bericht aan waarvoor je notificaties wenst te versturen en klik op “Verzend geselecteerd” en de notificatie per
e-mail wordt verstuurd.

Tevens worden er ook door de consul van BZS wel eens trainingen afgelast

Op de website van BZS is er altijd een overzicht te vinden van de wedstrijden en trainingen die zijn afgelast.